четвъртък, 26 март 2020 г.

Бойко Борисов: Не мога да затворя църквите

          Сн. Пресцентър МС
„На митрополитите съм казвал, като ми се обадят, а и аз съм им се обаждал – да направят всичко възможно колкото се може миряните да са по-разделечени, да дезинфекцират икони и там, където се струпват. Каквото може като мерки да вземат и Господ да ни помага“, каза на своя брифинг премиерът Бойко Борисов. 
Отговорът му бе провокиран от журналистически въпрос за удължаването на сериозните мерки за социално дистанциране до 12 април, както и за предстоящите великденски празници. „От тази криза само Господ може да ни извади, така че и по тази тема това ми е мнението.
Знам много атеисти казват: затворете църквите. За всичко друго имам воля, имам смелост, но това не мога аз да го направя“, каза още премиерът. Преди дни, както Добротолюбие съобщи, генерал Мутафчийски също заяви, че към Църквата се опрватя само словесни препоръки, но единствено и само в правомощията на Св. Синод е да затвори храмовете.
Източник: dobrotoliubie.com